5634E2E9-3481-497C-8BB4-43054682CBBF

مصوبه شورای‌عالی نظارت بر اتاق بازرگانی ایران لازم الاجراست

به گزارش ایسپیا به نقل از دنیای ایسنا :

تهران- ایرنا- عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خراسان رضوی گفت: مصوبه شورای‌عالی نظارت مبنی بر برگزاری انتخابات مجدد برای ریاست اتاق بازرگانی ایران لازم الاجراست.

«احمد ایماندوست» در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا با بیان اینکه در خصوص برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی باید به دنبال علت مسائل به وجود آمده باشیم، اظهار داشت: آیین‌نامه ناکارآمد از مهم‌ترین مشکلات اتاق بازرگانی است که نیازمند اصلاح و اجرای درست آن هستیم.

وی با بیان اینکه چهار ماه گذشته صدمات بسیاری را به اتاق بازرگانی وارد شد، گفت: شورای‌عالی نظارت به عنوان بالاترین رکن قانونی بخش خصوصی، تصمیمی را اعلام کرده است که باید اجرایی شود.

عضو اتاق بازرگانی خراسان رضوی تصریح کرد: باید یک فرد مستقل که هیچ‌گونه وابستگی به جناح‌ها نداشته باشد، انتخاب شود و این فرد با قدرت به دنبال تغییر ساختار در اتاق بازرگانی باشد؛ چهار ماه تعلل رخ داد، در حالی که این زمان می‌توانست صرف اصلاح آیین‌نامه و مقررات بخش خصوصی شود.

ایماندوست با بیان اینکه هیات رییسه باید در این زمینه اقدامات قانونی انجام دهد، خاطرنشان کرد: برگزاری انتخابات رییس اتاق ایران دوباره به طور کامل برای برگزاری اطلاع‌رسانی شود؛ دستگاه‌های امنیتی صلاحیت‌ها را مورد بررسی قرار داده و اعلام کند و تا زمان اجرای مصوبات شورای‌عالی نظارت نایب رییس اول می‌تواند مدیریت شرایط را بر عهده بگیرد.

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *