تشکیل کمیته های تخصصی انجمن صنایع پلیمر استان اصفهان

به گزارش ایسپیا فاطمه حیدری دبیر اجرایی این انجمن در دومین جلسه کمیسیون صادرات و بازرگانی انجمن صنایع پلیمر استان اصفهان بیان نمود: این انجمن متشکل از تولیدکنندگان در حوزه های مختلف لوله و اتصالات پلیمری، طناب و نخ و تور، ظروف یکبار مصرف، فیلم پلیمری، دیوارپوش و…. می باشد و کمیسون های انجمن شامل کمیسیون آموزش، کمیسیون فنی و تحقیق و توسعه و کمیسیون بازرگانی و صادرات است. به منظور بررسی مشکلات به صورت تخصصی و بهره مندی از متخصصان هر حوزه، انجمن درصدد است کمیته های تخصصی با مواد اولیه مشابه را فعال نماید و شرکت های عضو برای هر کدام از کمیسیون ها نماینده فعال معرفی نمایند.

ایشان ادامه داد: وزارت صمت انجام مراحل صدور، اصلاح، تمدید و انتقال جواز تاسیس را به خانه های استانی تفویض اختیار نمود. خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با ارسال نامه ای به این انجمن جهت راهنمایی برای سرمایه گذاری هدفمند و پایدار در بخش تولید درخواست معرفی کارشناسان خبره را دارد. این انجمن پس از تشکیل کمیته ها و شناسایی اعضای فعال انجمن اقدام به معرفی کارشناس به خانه صمت می کند.

حیدری افزود: به منظور تبلیغ و معرفی شرکت های عضو انجمن در نمایشگاه های ملی و بین المللی، انجمن درصدد است با مشارکت اعضا، کاتالوگ مشترک از شرکت های عضو انجمن را تهیه و برای انجمن ملی صنایع پلیمر ایران جهت ارائه در نمایشگاه ها ارسال نماید. همچنین در سال آینده جهت اعزام هیات تجاری برای بازدید از نمایشگاه های بین المللی اقداماتی با مشارکت خانه صمت انجام خواهد شد.

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *