IMG-20220511-WA0011

همایش ملی مسیر صنایع پیشرو در خردادماه سال جاری برگزار می‌شود/تقدیر از مدیران پیشرو در صنایع داخلی کشور

انجمن مدیران صنایع اصفهان همایش ملی مسیر صنایع پیشرو را با حضور اقتصاددانان مطرح کشور به منظور ارزیابی، انتخاب و تقدیر از مدیران پیشرو در عرصه صنایع داخلی در ۲۲ و ۲۳ خردادماه سال جاری برگزار می‌کند.

به گزارش ایسپیا، صنایع پیشرو در دنیای امروزی با کمک گرفتن از بهره‌وری انرژی و استراتژی‌های رقابت‌پذیری و دستیابی به دانش‌های جدید توسط مدیران ارش و مبانی خوه توانسته‌اند با اختلاف زیاد نسبت با سایر رقبای خود قله‌های پیروزی را فتح کند.

اهمیت و جایگاه ثروت‌های انسانی و مدیران ارشد سازمانی بر هیچ کس پوشیده نیست، در این راستا همایش دو روزه ۲۲ و ۲۳ خردادماه به همت و کوشش انجمن مدیران صنایع اصفهان در سطح ملی در حال برگزاری است.

لذا به جهت انتخاب و تشویق مدیران پیشرو در صنایع داخلی کشور از صنعتگران محترم دعوت می‌شود با تکمیل فرم ارزیابی پیوست به صورت کامل، یاری رسان برپایی هر چه باشکوه‌تر این همایش باشند.

شرایط شرکت در ارزیابی شامل تکمیل پرسشنامه به همراه مدارک موردنظر و ارسال آنها به ایمیل همایش، معرفی نامه به دبیرخانه همایش جهت شرکت در ارزیابی توسط واحد ( صنعتی/ تولیدی/ مهندسی/ بازرگانی و …)، ارسال کپی کارت ملی متقاضیان، ارسال کاتالوگ، تیزر یا فیلم تبلیغاتی واحد می‌شود.

همچنین برگزارکننده حق بازدید از واحد متقاضی به منظور بررسی مندرجات فرمها را برای خود محفوظ می‏‌داند.

ضروری است مستندات لازم جهت سوالات مندرج در پرسشنامه به صورت فایلPDF ضمیمه شود.

متقاضیان محترم موارد مورد نظر را تکمیل و به آدرس ایمیل Hamayesh@amsisfahan.ir دبیرخانه همایش “مسیر صنایع پیشرو” ارسال کنند.

شایان ذکر است تمامی مراحل ثبت نام، ارزیابی و اهداء جوایز بصورت رایگان است.

برای دانلود فرم ارزیابی کلیک کنید

 

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *