بازار ایده و فناوری در پنجمین همایش ملی پلیمر ایران

یکی از بخش­های جذاب پنجمین همایش ملی پلیمر ایران، بازار ایده و فناوری است. در این بخش، هدف رو در رو کردن صاحبان ایده و فناوری با صاحبان سرمایه، برای رشد و ارتقای صنعت پلیمر، بهبود شاخص های اشتغال، رفع وابستگی به خارج برای مقابله با تحریم ها و رونق تولید در کشور می باشد.
از این رو، برگزارکنندگان همایش، با نظارت کامل مدیریت امور فناوری دانشگاه اصفهان، مراحلی را طبق نمودار زیر پیش بینی نموده اند که بر اساس آن پس از فراخوان اولیه، ابتدا ثبت ایده­های دریافتی به منظور حمایت مادی و معنوی از ایده­پردازان در حوزه پلیمر صورت می پذیرد. سپس توسط کمیته علمی همایش، طبقه ­بندی صاحبان ایده (بر اساس سطح آمادگی فناوری یا TRL) و صاحبان سرمایه (بر اساس مبلغ سرمایه گذاری و امکانات موجود) صورت می­گیرد. در این مرحله، بسته بهTRL ارزیابی شده، ایده­ها مطابق نمودار ذیل به دو دسته تقسیم می شوند. برای هر یک از این دو دسته، کمیته علمی همایش و دانشگاه اصفهان چتر حمایتی خود را از صاحبان ایده و سرمایه تا به انجام رسیدن اهداف مورد نظر حفظ خواهند نمود.
از صاحبان ایده و صاحبان سرمایه درخواست می شود برای شروع فرایند، به ترتیب کاربرگ ثبت ایده و کاربرگ سرمایه­ گذار را تکمیل و حداکثر تا تاریخ 98/6/31 از طریق پنل کاربري خود در بخش ارسال فايل ارسال فرمایند.

کاربرگ ثبت ایده

کاربرگ سرمايه گذار

 

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *