شرکت شهرک ها

یارانه نمایشگاهی از شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان

به گزارش روابط عمومی ایسپیا خانم فاطمه حیدری دبیر انجمن صنایع پلیمر استان اصفهان، طی مذاکره با شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان واحد صنایع کوچک در خصوص یارانه نمایشگاهی اعلام کرد: این اداره به شرکتی که در شهرک های صنعتی استان اصفهان مستقر باشد و لیست بیمه کمتر 100 نفر داشته باشد یارانه نمایشگاهی تخصیص می دهد. یارانه نمایشگاهی برابر با نیمی از هزینه ها تا سقف 300 میلیون ریال می باشد. هزینه ها شامل زمین غرفه، غرفه سازی و اسکان یک نفر است. هر شرکت می تواند حداکثر برای دو نمایشگاه داخلی درخواست یارانه دهد. در قدم اول بایستی فرم درخواست را قبل از نمایشگاه تکمیل و به همراه مدارک لازم به واحد صنایع کوچک مستقر در مجموعه اداری امیرکبیر تحویل داد. ادامه فرایند توسط کارشناسان مربوطه پیگیری می شود.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر شركت شهرك هاي صنعتي اصفهان با همكاري انجمن صنایع پلیمر استان اصفهان قصد دارد نسبت به پرپايي غرفه نمايشگاهي در هفدهمين نمايشگاه بين المللي “ايران پلاست” كه از 26 الي 29 شهريور ماه 1402 در محل نمايشگاههاي بين المللي تهران برگزار مي گردد اقدام نمايد. لطفا برای اطلاع از جزئیات این مشارکت با دبیرخانه انجمن 09134060594 در ارتباط باشید.

همچنین درخصوص نمایشگاه های خارجی هم درصدد هستیم برای غرفه داری و هیات بازدید از نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا لغایت 1 الی 4 آذرماه ۱۴۰۲، اقداماتی جهت سهولت حضور صنعتگران پلیمری استان اصفهان در نمایشگاه مذکور انجام دهیم که متعاقبا به اعضای محترم انجمن اعلام خواهد شد.

برای دریافت فرم درخواست اینجا کلیک کنید.

آدرس: اصفهان، خيابان 22 بهمن، مجتمع اداري اميركبير، شركت شهركهاي صنعتي استان اصفهان

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *