images (1).jpegg

چرا بازار ABS به سرعت در حال رشد است؟

بر اساس گزارش‌های اخیر، ارزش بازار جهانی اکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS) می‌تواند تا سال 2027 با احتساب رشد ترکیبی سالیانه 6.3درصد از 2021-2027 به به 39.27 میلیون دلار برسد.

به گزارش ایسپیا، ماده ABS، یک پلاستیک محبوب است که به طور گسترده در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این پلیمر به دلیل استحکام خود شناخته شده است. بوتادین موجود در ABS دوام آن را بهبود می بخشد و اکریلونیتریل پایداری شیمیایی و حرارتی را تضمین می کند. علاوه بر این، استایرن پوششی براق به پلیمر می دهد. ABS نقطه ذوب پایینی دارد که آن را برای چاپ سه بعدی و قالب گیری تزریقی مناسب می کند.

کاربردهای رو به رشد ABS در پرینت سه بعدی همراه با تقاضا برای چاپگرهای سه بعدی از صنعت کلی ABS پشتیبانی می کند.

بازار جهانی ABS نیز به دلیل افزایش تقاضا از سوی صنعت خودرو در حال رشد است. تقاضا برای وسایل نقلیه کم مصرف و سبک وزن که به کاهش مصرف سوخت کمک می کند، عامل اصلی پیشروی بازار است. همچنین کاهش وزن وسایل نقلیه نیز می تواند به کاهش انتشار دی اکسید کربن کمک کند.

علاوه بر این، افزایش فعالیت ساختمانی، تقاضای فزاینده برای کاربردهای الکترونیکی و گسترش صنعتی شدن به رشد بازار کمک خواهد کرد. افزایش محبوبیت مصرف سوخت و چارچوب های نظارتی دولتی آینده نیز می تواند بازار را تقویت کند.

تجزیه و تحلیل منطقه

پیش بینی می شود که مناطق آسیا و اقیانوسیه بر بازار جهانی ABS تسلط داشته باشند. این منطقه می تواند 75 درصد از سهم حجم بازار را تا سال 2027 به خود اختصاص دهد. همچنین به دلیل پذیرش رو به رشد محصول در صنعت خودرو، لوازم خانگی و کالاهای مصرفی، می تواند رشد ترکیبی سالیانه 5.1درصدی داشته باشد.

علاوه بر این، افزایش فعالیت های ساخت و ساز در کشورهایی مانند هند و چین، فروش ABS در بازار را به بالاترین سطح تاریخ سوق خواهد داد. ABS برای ساخت سازه های پلاستیکی موجدار و لوله های پلاستیکی در صنعت ساختمان استفاده می شود.

مناطق آمریکای شمالی به دلیل افزایش کاربردهای ABS، دومین بازار جهانی ABS را پیشرو خواهند کرد. علاوه بر این، تقاضای فزاینده برای کالاهای مصرفی همراه با افزایش جمعیت می تواند باعث مصرف ABS در تولید کالاهای مصرفی شود.

همچنین پیش‌بینی می‌شود بازار در سال‌های آینده روندی صعودی داشته باشد و صنایع مختلف راه‌های جدیدی برای استفاده از پلاستیک ABS پیدا کنند.

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *