logo-parsframe

مشکلات صنعت پلیمر از دیدگاه شما

به گزارش روابط عمومی ایسپیا  آقای مهندس هوایی مدیرعامل شرکت نوین آرا پوش اسپادانا تولید کننده دیوارپوش، قرنیز و ابزارآلات تکمیلی پلی استایرن در پاسخ به این سوال گفت:  بزرگترین مشکل صنعت پلیمر بحث دانش فنی و علمی در مجموعه تولیدی هست که بحث مدیریت را بتوانند انجام بدهند و هم بحث ماشین آلات و واردات افزودنی هایی که نیاز داریم  هست. ما در دانش فنی سعی کردیم از مشاوره استفاده کنیم دانش پلیمر بی انتهاست و هر روز آپدیت می شود و کلاس های اموزش در زمینه پلیمربرگزار شود و بیشتر روی این زمینه کار شود.

انجمن پلیمردر این زمینه می تواند اطلاعات را هم از لحاظ صنعتی و هم مدیریتی به روز کنند و دانش نامه در اختیار همه قرار بدهد و اطلاعات رد و بدل شوند و در بحث تولید به هم کمک کنند.

و کسانی که قبلا تجربه این کار را داشته باشند در قسمت های مختلف فنی و تولید دانش نامه ای تهیه کنند که بقیه هم بتوانند استفاده کنند.

چون ساختار درستی نیست، کار به خوبی پیش نمی رود و اکثرأ ازمون و خطا انجام می دهند. حتی اطلاعات را با مجموعه های کوچک هم رد و بدل کنند که انها هم بتوانند صادرات کنند.

بحث واردات برای ما مشکل ساز هست و با بانک ها هم مشکل داریم برای تحقیق ارز و ارسال حواله ها و مشکل دیگر ما با صرافی ها هست.

صدای صنعت پلیمر

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *