سی و سومین جلسه هیات مدیره انجمن صنایع پلیمر استان اصفهان

به گزارش ایسپیا سی و سومین جلسه هیات مدیره این انجمن روز چهارشنبه 4 دی ماه در محل اتاق بازرگانی اصفهان با حضور هیات مدیره محترم و برخی اعضای فعال انجمن برگزار گردید. این جلسه با خوش آمدگویی ریاست محترم انجمن جناب آقای مرتضی بیشه آغاز گردید سپس دبیر محترم انجمن جناب آقای شادکام معینی کمیسیون های انجمن را معرفی و هیات مدیره محترم، مختصری از فعالیت های انجام شده را بیان نمودند.

آقای اصغر مقدم: مشکلات طرح افق در جلسات متعدد که با وزیر محترم صنعت و معاون محترم صمت داشته ایم مطرح شده است، و مقرر شده است تا رفع مشکلات این طرح، اجرای آن به تعویق بیفتد.

آقای اکبر لباف: عمده تولیدکنندگان پلیمری در استان اصفهان هستند به همین دلیل این استان زیر ذره بین است. بایستی جایگاه انجمن در کارگروه استانی مدیریت تقاضای پتروشیمی حفظ شود و انجمن حضور فعال و مطالبه گر داشته باشد.

آقای مسعود جمالی: ریاست انجمن ملی در دوره قبل در تمامی جلسات تخصیص مواد اولیه وزارت صمت حضور داشته اند و در این دوره نیز این انجمن پیگیر مشکلات طرح افق و کارگروه استانی در هر استان می باشد. مشکلات تخصیص مواد پروپیلن شیمیایی و نساجی در دستورکار انجمن ملی قرار گرفته است.

آقای سید مهدی قزوینی تخلفاتی در زمینه فعالیت پتروشیمی ها از قبیل صادرات مواد اولیه با قیمت کمتر از داخل، عدم تامین مواد اولیه تولیدکننده داخل و… به جلسه ارائه نمودند. در این جلسه مقرر گردید که مستندات این مطالب جمع آوری و از طریق انجمن پیگیری شود.

آقای عباس موید: 40 درصد تولیدکنندگان زیرپله ای هستند و بایستی برای تامین مواد آنان از طریق شرکت های رسمی فکری کرد. طرح افق برای کشاندن اصناف به اداره مالیات توسط تولیدکنندگان است و تولیدکننگان توان حل مشکلات دولت را ندارند.

خانم فاطمه حیدری: طرح افق یکسال است که در اصفهان توسط کارگروه استانی اجرا می شود و سهمیه اکثر شرکت ها کاهش داده شده است. در صورتی که دیگر استان ها اینگونه عمل نمی شود و توسط سازمان یا انجمن از شرکت ها بازدید می شود و سهمیه اصلی به کارگروه ها معرفی می شود.

به منظور بررسی روند کار کارگروه مقرر گردید هیات مدیره جلسه ای با ریاست محترم سازمان صمت داشته باشد و دستورالعمل های وزارت را بررسی نمایند.

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *