IMG-20230525-WA0040

صبحانه کاری هیات مدیره انجمن با ریاست محترم اتاق بازرگانی اصفهان

به گزارش ایسپیا، هیات مدیره محترم انجمن روز پنجشنبه چهارم خردادماه با ریاست محترم اتاق بازرگانی اصفهان دیدار و گفتگو کردند. در این دیدار پیرامون توانمندی های این انجمن و نیازهای آن به منظور خدمت رسانی هر چه بهتر به اعضا صحبت شد.

آقای امیر کشانی رئیس محترم اتاق بازرگانی اصفهان لازمه موفقیت در عرصه تجارت را ناشی از توجه به صادرات بیان کرد و گفت: یکی از شاخص های ارزیابی انجمن ها از این به بعد افزایش میزان صادرات اعضای آن انجمن می باشد و انجمن ها بایستی بازارهای صادراتی و راه های ورود به این بازارها را رصد کنند.

در ادامه آقای مهرداد شاطریان عضو محترم هیات مدیره انجمن افزود، به منظور افزایش میزان صادرات بایستی برخی مشکلات با بیان صریح و در سطح ملی در جلسات مطرح و پیگیری شود. وی افزود امکانات لازم در استان اصفهان برای برگزاری همایش و نمایشگاه های بین المللی فراهم شود.

همچنین آقای بیژن سحرناز نائب رئیس هیات مدیره انجمن، برگزاری دوره های آموزشی در حوزه صادرات را برای صنعتگران پلیمری لازم دانست. وی افزود شرکت ها برای ورود به بازارهای جدید و بقای فروش نیاز به آموزش و همراهی دارند.

در آخر آقای سعید روغنی خزانه دار این انجمن تاکید کرد که برای معرفی اعضای انجمن به بازارهای صادراتی، بایستی با حمایت اتاق بازرگانی اصفهان در نمایشگاه های پلاست بین المللی حضور داشته باشیم.

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *