سی و چهارمین جلسه هیات مدیره انجمن صنایع پلیمر استان اصفهان

به گزارش ایسپیا سی و چهارمین جلسه هیات مدیره انجمن صنایع پلیمر استان اصفهان روز سه شنبه 8 بهمن در محل اتاق بازرگانی اصفهان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه آقای مرتضی بیشه ضمن خوش آمدگویی و بیان مشکلات صنعت پلیمر از قبیل طرح افق و تامین مواد اولیه از اعضای محترم انجمن خواستند که مشکلات خود با سازمان های اجرایی را جهت پیگیری به انجمن اعلام نمایند.

دبیر محترم انجمن آقای مهندس معینی گزارش یک ماهه انجمن از تشکیل جلسات کمیسیون آموزش و کمیسیون فنی و تحقیق و توسعه را بیان نمودند. از مهم ترین فعالیت های این انجمن در دی ماه ایجاد شبکه آزمایشگاهی، تدارک دوره بهره وری، مصاحبه با مدیران پلیمری، حضور در کارگروه استانی مدیریت تقاضای مواد پتروشیمی، کارگروه تشکل ها و جلسات خانه صنعت، معدن و تجارت می باشد.

سید مهدی قزوینی بیان نمود با توجه به مشکل تامین مواد اولیه و صادرات بی رویه پتروشیمی ها نیاز است که کمیته ای به منظور بررسی تولیدات پتروشیمی ها و تعیین میزان صادرات پتروشیمی ها تشکیل گردد.

مسعود جمالی عضو هیات مدیره انجمن ملی صنایع پلیمر ایران و اصفهان: بنده با حضور در جلسات وزارت صمت، وزارت نفت و اتاق ایران نقطه نظرات این انجمن در خصوص طرح افق را اعلام نمودم و  در این جلسات به تعویق افتادن اجرای طرح افق مطرح شده است ولی وزارت صمت بیان نمود این طرح پس از رفع مشکلات مطرح شده اجرا می شود.

فاطمه حیدری دبیر اجرایی انجمن: برگزاری پنجمین گردهمایی فعالان پلیمری استان اصفهان برای اواسط اسفندماه در دستورکار دبیرخانه هست و برای تصمیم گیری چگونگی برگزاری این گردهمایی کمیته ای متشکل از مدیران فعال پلیمری استان تشکیل خواهیم داد.

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *