IMG_20220131_110624_491

سرمایه‌گذاری ۳۵ میلیون دلاری پپسی برای بازیافت محلی

شرکت پپسی برای حمایت از کسب و کارهای کوچک و محلی بازیافت ۳۵ میلیون دلار در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده است تا استفاده از پت بازیافت شده را افزایش دهد.

به گزارش ایسپیا به نقل از پلاستیک تودی، شرکت سرمایه‌گذاری «Closed Loop Partners» مستقر در نیویورک، صندوق بازیافت محلی زنجیره بسته را راه‌اندازی کرده است، یک برنامه اقتصاد چرخشی برای توسعه سیستم‌های بازیافت در جوامع محروم ایالات متحده.

تامین مالی راه اندازی این پروژه در 20 ژانویه 2022، با یک سرمایه گذاری 35 میلیون دلاری از سوی PepsiCo Beverages آمریکای شمالی محقق شده است.

این فرآیند سیستم‌های بازیافت در مقیاس کوچک و مدولار در مناطق روستایی و شهرهای کوچکی که به دلیل فاصله جغرافیایی از تأسیسات بازیابی مواد شهری (MRFs) بزرگ‌تر یا کمبود بودجه، فاقد دسترسی به بازیافت هستند، را تاسیس خواهد کرد.

سیستم های کوچک نسبت به MRF های معمولی سرمایه کمتری نیاز دارند و هزینه ها و انتشار گازهای گلخانه ای مربوط به حمل و نقل مواد بازیافتی به مراکز بازیافت دور را کاهش می دهند.

علاوه بر این، هر یک از سیستم های کوچک می‌توانند حداقل 8000 تن در سال مواد – از جمله پلاستیک، کاغذ، شیشه و فلزات – بازیافت کنند و سالانه 400 تن پلی اتیلن ترفتالات بازیافتی (rPET) را در گردش نگه دارند.

سرمایه‌گذاری PepsiCo در این صندوق بازیافت محلی از پروژه‌های توسعه محلی MRF پشتیبانی می‌کند.

علاوه بر افزایش دسترسی به بازیافت و کاهش ضایعات، صندوق بازیافت محلی، منبع جدیدی از rPET را برای حمایت از استراتژی بسته‌بندی پایدار PepsiCo ایجاد خواهد کرد.

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *