Logo Anil14000526-1

شرکت آنیل رسانه برتر

شرکت آنیل رسانه برتر با سابقه درخشان 20 ساله در حوزه صنعت چاپ و رسانه ، با بررسی نیازهای روز بازار کشور و همچنین تجارب مفید گذشته با رویکرد توسعه محور و اتکا به دانش جهانی ، با تاسیس برند آنیل پک در سال 1394 ، وارد صنعت چاپ لیبل های آی ام ال ( برچسب زدن درون قالب ) شد.

این شرکت با خلق موقعیت جدید در بازار بسته بندی ایران ، توانست نیاز داخلی کشور به لیبل های مختلف را برطرف نماید و منشا تحولی در صنعت بسته بندی کشور گردد.

از این رو با توجه به استقبال مشتریان صنایع مختلف لبنیات ، غذایی ، آشپزخانه ، شیمیایی ، آرایشی وبهداشتی ، آنیل پک تصمیم به تولید لیبل های BML  ، IML ، IMD  و TML نمود که دستاورد این حرکت ارزشمند تامین بخش مهمی از تقاضای بازار لیبل می باشد .

این شرکت همچنین در کنار تامین نیاز بازار ایران که با همکاری چندجانبه با تولیدکنندگان ظروف و برندهای مواد مصرفی     می باشد ، اقدام به صادرات به کشورهای همسایه نموده است که در این راه بازارهای افغانستان و عراق اولین مقصد صادراتی می باشد .

آنیل پک با شعار ” سخت می کوشیم برای رضایت شما ” سعی کرده است تا در این مدت زمان از فعالیت جدیدش در حوزه تولید لیبل های آی ام ال ، نهایت رضایت مشتریان را در تحویل و کیفیت برآورده سازد . از این رو مفتخریم که اعلام کنیم که این شرکت به صورت کاملا حرفه ای در حوزه چرخه تامین مواد ، فروش ، تولید و انبارش فعالیت کرده تا بهترین محصول را به مشتریانش ارائه نماید .

مدیرعامل : سید رضا حسینی  

راه های ارتباطی

آدرس : اصفهان-شهرک صنعتی جی-خیابان یکم-فرعی ۱۰-پلاک۱۳۹

تلفن تماس : ۰۳۱-۳۸۱۰۸

ایمیل :   |  sales@anilpack.com | info@anilpack.com

وب سایت : www.anilpack.com

اینستاگرام : anil.pack

 

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *