24A44A93-BAD8-4F2B-B7EA-03CFCEE1B560

صفحه جدید پرونده ریاست اتاق

به گزارش ایسپیا به نقل از دنیای اقتصاد

صبح روز جمعه، ۱۵دی ماه، خبر‌‌گزاری‌‌‌‌‌های دولتی روز خود را ‌بار دیگر با خبری در مورد رئیس‌اتاق ایران و رد صلاحیت او آغاز کردند تا مجادله بر سر انتخابات اتاق بازرگانی وارد یک سال‌شود. در این خبر که تصویر نامه‌‌‌‌‌ای از وزیر صمت به آن الصاق شده‌است، از رد شکایت حسین سلاح‌‌‌‌‌ورزی در مورد مصوبه ابطال انتخابات رئیس اتاق ایران سخن به میان آمده‌است.

چنانچه از متن این نامه آشکار است، پاسخی است به‌نامه‌‌‌‌‌ای از سوی هیات‌رئیسه اتاق ایران به وزیر صمت و شورای‌عالی نظارت، اما از خود این نامه و محتوای آن به‌‌‌‌‌طور مشخص سخنی گفته نشده‌است و صرفا از سیاق پاسخ می‌توان دریافت که محتوای نامه هیات‌رئیسه چه بوده‌است، بااین‌حال با پیگیری‌‌‌‌‌ «دنیای‌اقتصاد» نسخه‌‌‌‌‌ای از نامه هیات‌رئیسه اتاق بازرگانی به وزیر صمت، دریافت و به رویت خبرنگار این رسانه رسید.

  شرح این نامه در ادامه خواهد آمد اما پیش از آن پاسخ به این نامه که در رسانه‌‌‌‌‌ها آمده‌است حاوی بخشی غیر‌مرتبط با نامه هیات‌رئیسه است و خبر می‌دهد که شکایت سلاح‌‌‌‌‌ورزی مبنی‌بر ابطال و توقف موقت حکم مورخ اول آبان سال‌جاری از سوی قوه‌قضائیه رد شده و این حکم لازم‌‌‌‌‌الاجرا است و انتخابات مجدد رئیس اتاق ایران در تاریخ یکم بهمن سال‌جاری برگزار خواهد شد، اما پیش از پرداختن به برگ جدید این مناقشه پر ورق، باید اندکی عقب‌تر رفت تا ریشه آن مشخص شود.

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *