افزودنی آنتی یووی

اين نوع افزودنی،پایدار کننده در برابر نور یو وی و همچنین جاذب نور خورشید می باشد. این مستربچ ها سبب تقویت خواص ضد یو وی شده و طول عمر محصول تولید شده را بالا می برد.

با توجه به اينکه پلیمرها در برابر نور خورشید ضعیف می باشند، استفاده از پایدار کننده ها در برابر اشعه UV نور خورشید جهت افزایش عمر محصول و جلوگیری از تغییر رنگ محصول توصیه میگردد.

مستربچ های آنتی یو وی بنا بر نیاز های مختلف صنایع پلیمری به طور اختصاصی و مجزا تولید می شوند که هزینه زیاد تری بر دوش مصرف کننده اعمال نشود و در عین حال نهایت خواص مورد نیاز را تامین کند.

این مستربچ ها جلوگیری میکنند از کاهش خواص محصول در برابر تخریب صورت گرفته بر اثر نور خورشید همچنین جلوگیری می کنند از زرد شدن تدریجی محصولات در برابر نور خورشید.

به عنوان مثال مستربچ Anti UV می توانندحاوی ترکیبات مختلفی از پایدار کننده ها در برابر اشعه ماوراء بنفش باشند.HALS ) hindered amine light stabilizer( باشند.

طراحی این مستربچ ها به صورتی است که در برابر سموم و آفت کش ها ، حشره کش ها و ضد عفونی کننده های خاک مقاوت  کامل دارند.

دارای کارایی کامل با انواع گلخانه ای اعم از چوبی ، آلو مینیمی و آهنی را داراست.

توانایی تولید مستربچ هایی با حفظ حرارت داخلی گلخانه ایی
كاربرد

این مستربچ ها  در فيلمهاي نازک پلیمر ( مالچ های کشاورزی و …)– فیلمهای معمولی و ضخیم (صنعتی و تبلیغاتی و …) – فیلمهای کشاورزی و گلخانه ای – قطعات خودرو– گوني و جامبو و کارتن پلاست – الیاف – تزریقی PP – PE و لوله هاي PP – PEاستفاده می شوند.

منبع: ویکی پلاست

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *