کمیسیون بهبود محیط کسب و کار/ حضور فعال هیات مدیره انجمن صنایع پلیمر استان اصفهان

به گزارش ایسپیا به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی اصفهان، غلامرضا اخوان فرید، در نخستین جلسه هم اندیشی کمیسیون توسعه و بهبود محیط کسب و کار، با بیان اینکه بیشتر کشورها برای بهبود محیط کسب و کار خود برنامه 5 یا 10 ساله طراحی کرده اند، افزود: در ایران به دلیل وجود تحریم ها نمی توان چنین برنامه هایی تدوین کرد و به همین علت، طرح مشکلات فعالان اقتصادی در جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی راهکار خوبی برای پیگیری این مسایل است.
وی مشکلات مربوط به امور بانکی و مالیاتی را از عمده ترین چالش های فعالان اقتصادی دانست و افزود: علی رغم محدودیت های ایجاد شده به دلیل اعمال تحریم ها علیه کشورمان، تحریم ها فرصت های ارزشمندی را برای خودکفایی ایجاد کرد و طرح مشکلات و ارایه راهکار از جانب فعالان اقتصادی در حل معضلات موجود تاثیرگذار خواهد بود.
عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان در ادامه از تصویب کمیته های بهبود شاخص های کسب و کار، کمیته مالیات، کار و تامین اجتماعی و کمیته امور بانکی ذیل کمیسیون خبر داد و تصریح کرد: این سه کمیته به عنوان بازوی اجرایی و مشورتی و درراستای نیل به هدف نهایی کمیسیون توسعه و بهبود محیط کسب و کار مبنی بر کمک به بهبود شاخص های محیط کسب و کار استان فعالیت می نمایند.


اصغر اخوان مقدم، نائب رئیس انجمن صنایع پلیمر استان اصفهان و نایب رئیس کمیسیون نیز ضمن اشاره به تاثیر مثبت جلسات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی در سهولت محیط کسب و کار استان، تشکیل میز اتاق بازرگانی در بانک مرکزی و سهولت در امور مربوطه به بیمه کارفرمایان را از جمله تاثیرات طرح موضوعات در جلسات شورا عنوان کرد.
در ادامه این جلسه، سعید روغنی عضو هیات مدیره این انجمن از مشکلات فعالان اقتصادی و مشکلات مربوط به تامین مواد اولیه کارخانجات سخن گفت.

رئیس کمیسیون توسعه و بهبود محیط کسب و کار، از تصویب کمیته های بهبود شاخص های کسب و کار، کمیته مالیات، کار و تامین اجتماعی و کمیته امور بانکی ذیل کمیسیون خبر داد و تصریح کرد: این سه کمیته به عنوان بازوهای اجرایی و مشورتی و درراستای نیل به هدف نهایی کمیسیون توسعه و بهبود محیط کسب و کار استان فعالیت می کنند.

دیدگاه خود را در میان بگذارید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمتهای مورد نیاز علامت گذاری شده اند *